FITNESS NENÍ JENOM POSILOVNA

21. června 2008 v 17:48 | thia |  Cvičení
  • Vaše známá poslední dobou vypadá skvěle, optimismus z ní jen srší, je ve formě a zvládá mnohem víc věcí? Zeptejte se, jak to dělá. Odpoví vám jednoduše: "Chodím do "fitka"!
    Myslíte si stále, že fitness centrum znamená jen posilovna? Nebo, že fitness centra jsou jen pro muže? Omyl! Dnešní fitness centra nebo chcete-li fitness studia poskytují mnohem širší nabídku.
    Nabídka služeb ve fitcentrech se liší (přičemž je zřejmé, že více toho naleznete ve velkých zařízeních ve větších městech). S čím vším se tedy můžete setkat? Základem každého fitcentra bývá již zmíněná posilovna. Zajímá-li vás právě cvičení v posilovně, pak neváhejte nechat si předtím poradit od speciálně školeného trenéra, který vám nejen doporučí, jak na jednotlivé stroje, určí nejvhodnější posilovací cviky právě pro vás, ale taky poradí, jak často cvičit a s jakou intenzitou. Další aktivity, které každé větší fitcentrum nabízí bývají aerobik, kalanetika, body-styling, poweryoga a další. Velmi rozšířeným a intenzivním cvičením je spinning nebo indoor cycling.
    Pro náročnější klienty se začaly otevírat tzv. uzavřené kluby, ve kterých se lze dočkat velice individuální péče, která v sobě zahrnuje osobního trenéra, vypracování kondičního plánu cvičení dle zdravotního stavu a cílů zákazníka. Tím je myšleno především to, jestli je hlavním úmyslem klienta vytvarovat si postavu anebo shodit přebytečná kila. K dalším výhodám uzavřených klubů patří v podstatě neomezený přístup během dne a využívání dalších možností klubu bez poplatku. Může se jednat o saunu, vířivé koupele a další regenerační záležitosti. Za komfort se ale platí, takže se připravte, že si budete muset sáhnout o něco hlouběji do kapsy.
    Obáváte se, že vaše zatím neforemné tělo bude středem pozornosti ostatních? Žádný strach, všichni cvičící mají dost starostí sami se sebou! Také zapomeňte na to, že by cvičení ve fitcentrech bylo záležitostí mladších ročníků. Některá fitcentra mají dokonce programy pro seniory či rekonvalescenty, a to ve formě různých zdravotních kondičních cvičení. Chce si to pouze vyhradit určitý čas v týdnu, který budete věnovat své fyzické kondici a uvidíte, že kromě dobrého pocitu z toho, že děláte něco pro své zdraví, se vám začne i hezky formovat vaše tělo. A nejen to!
      1. Přiměřeně svalnaté a pevné tělo vypadá pěkně i zdravě.
      2. Cíleně tvarovat tělo lze lépe v posilovně než jakýmikoli jinými sporty.
      3. Lze zde ideálně kompenzovat pohybové stereotypy, zatížení ze zaměstnání.
      4. Lze zde provádět i zdravotně nápravné posilování, nejen kondiční či vrcholovou kulturistiku.
      5. Zlepší vám to náladu, při cvičení se vyplavují endorfiny.
      6. Správným typem tréninku a životosprávy to pomůže zhubnout, zvýší se podíl svalů.
      7. Nejlepší způsob jak tvarovat svoji postavu.
      8. Úspěšně se zde dá bojovat s celulitidou.
      9. Silové cvičení je výborná prevence proti osteoporóze.
      10. Kdo cvičí, váží si více sám sebe.
      Víte, jaké jsou nejdůležitější důvody žen a mužů, proč se věnují cvičení?
      ŽENY: 1. kontrola váhy, 2. dobrý pocit z cvičení, 3. pocit energie, 4. svalový tonus, 5. příznivé účinky na kardiovaskulární systém.
      MUŽI: 1. svalový tonus, 2. pocit větší energie, 3. příznivé účinky na kardiovaskulární systém, 4. kontrola váhy, 5. snížení stresu.
      10 důvodů chodit do posilovny:
      Proto čím dál více lidí navštěvuje fitness centra. A co vy?
    • Posilujte i psychiku! V současnosti je moderní aktivní a dynamický způsob života, jehož rytmus není určen jen prací a dalšími povinnostmi. Důležitou součástí tohoto životního stylu je zbavování se napětí akumulovaného během dne prostřednictvím zdravé fyzické aktivity.
 

Thinspo na dnešek

12. června 2008 v 12:31 | thia |  Fotečky
krásná co:)?

Jídelníček 11.6.

12. června 2008 v 12:30 | thia |  Jídelníčky
snídaně: malé jablko
svačina: NIC (vstávala jsem pozdě)
oběd: těstoviny s kuřecími kousky v sýrové omáčce
svačina: malá nektarinka
večeře: zeleninový salát s bylinkovým sýrem
tak co na to říkáte? na to, že jsem ted půl roku jedla dost nezdravě...tučný jídla, přejídání..tak je to dobrý ne?:) chci zhubnout do plavek..a moje břicho a nohy jsou fakt nechutný..:-(
uvidím, jak mi to pude..jím totiž hodně sladký..miluju čokoládu..tak snad to zvládnu...:)
 


Já nevim...

8. června 2008 v 23:42 | thia |  Moje kecy
Ahojky holčiny! Jakpak se všechny máte? Úplně mi vyráží dech návštěvnost, u některých blogů by to bylo málo, ale u mě je tahle návštěvnost opravdu vysoká..Vzhledem k tomu, že jsem sem poslední 2 měsíce nic nepřidávala a ani sem nechodím, nepíšu vám ostatním na blogy..takže vám za to, že sem pořád ještě někdy zavítáte, moc děkuju:).
Jo ještě jsem vám nenapsala, jakej byl můj pomaturitní večírek a co ted vlastně o prázkách dělám:). Kalba byla super. Učitelé přišli jen 4, pže jsme to měli ve vesnici za naším městem, ale to mi ani nevadilo:). Měli jsme tam prasátko k jídlu, prvně jsem ho nechtěla jíst, ale pak jsem ochutnala a bylo fatk dobrý:). No a k pití klasika- pivko, nějaký panáčky:). Dobře jsme se všichni bavili, byla jsem akorát v náladě. V 5 ráno nám měl jet domů první bus, jenže hospodu zavírali už ve 2, tak jsme se rozhodli jít pěcha :D. Šli jsme to unavený a opilý asi 2 a půl hodiny:D. Přišla jsem domů v 5 ráno, ale stálo to zato:).
No a od tý doby se maximálně flákám...Holky, co mě znají dýl, si asi pamatujou, že mám kluka..Kdo ne, tak vám to říkám ted:). Takže s ním jsem pořád a strašně moc si to užívám:). No a tak hodku denně se vždycky kouknu na pár stránek testových otázek na přijímačky. Je to málo, ale mě to nebaví..A mám už jistotu. Vzali mě na vysokou-Mendelova v Brně obor technologie potravin! Takže už nejsem tak ve stresu:).
Každý den chodím ven na procházky, 2x týdně na tréninky..Jím to, co chci..Ale musím se vám přiznat, že ted jsem projela jednu starou složku s thinspiration a vrátil se mi ten starý pocit...Hrozně moc se mi ty hubený holky líbí, vypadají jak panenky a já bych chtěla vypadat jak ony..Jenže na druhou stranu se mi nechce zas do toho boje, kdy mě jídlo ovládne a já mám depky..Pořád chci začít zase s dietou, ale nějak mi to nejde..No uvidím, jak to se mnou bude.. Momentálně mám 58kg..3kg jsem zhubla o svatáku:) a ted se to snažím udržet..chtěla bych 55kg..to bych snad potom byla spokojená..
Ty jo takovej sloh...Gratuluju těm z vás, který došly až sem..:)
Mějte se hezky, dobrou :)

Tak mám to za sebou:)

30. května 2008 v 13:46 | thia |  Moje kecy
Tak zvládla jsem to:) Sice to není žádná sláva, ale mám to:). To je hlavní. Mrzí mě, že jsem to neuměla tak perfektně a měla jsem i dost smůlu na otázky, ale ted už s tím nic neudělám. Dneska jsem dostala výzo a večer máme zamluvenou hospodu na pomaturitní večírek:). Nejvíc se těším, pže jsem byla po maturitě tak unavená, že jsem to ještě nestihla ani pořádně zapít:)
Jak se máte vy? napište pls..zajímá mě to:)
A děkuju za podporu:)

Maturita!

26. května 2008 v 11:19 | thia |  Moje kecy
Ahojky!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moc děkuju, že na mě myslíte a navštěvujete můj blog, ikdyž tu nic není:(. Mrzí mě to, ale měla jsem toho opravdu moc, a když už jsem vám chtěla napsat, tak jsme měli zavirovaný počítač (měsíc). Takže píšu až ted.. Přemýšlím o tom, že blog úplně zruším, ale uvidím časem. Dietu ted vůbec neřeším..Ted jsem totiž měla svaťák, dneska zahájení a zítra odpoledne maturuju!!
Asi se zblázním..skoro nic neumím, jsem z toho na prášky, ale snad to nějak zvládnu..Na ty 4ky určitě :D. Tak mi zítra prosím držte palce a já vám pak napíšu, jak mi to dopadlo:)
Mějte se hezky :-*

Pauza..

8. dubna 2008 v 17:48 | thia |  Moje kecy
Ahojky holky!
Moc vám všem děkuju za komentáře..vždycky mě hezky povzbudíte, potěšíte :). Jsem ráda, když napíšete, protože vím, že vás alespoň trochu zajímám:).
Ale musím si dát na chvíli pauzu..Vůbec nevím, jak dlouho bude pauza trvat...Je to poprvý, co tohle říkám, ale musí to být..Dneska jsem se rozhodla..
Na blog vůbec nemám čas, nemám čas se ani dobře připravit do školy..nestíhám nic:(. Ikdyž se učím, tak mám pak stejně blbý známky. Jak jsem pořád ve stresu, tak se mi děsně zhoršil obličej...akné, vyrážky..vypadám jak smrtka a ještě k tomu tlustá :(((.
Nic mi nejde, nic mi nevychází..No dneska jsem chytla děsnou depku..Chceme se mi pořád bulet..Do toho mám ještě nateklý mandle, kašel a rýmu..prostě se cítím děsně:(
Nechci na vás můj stres z maturity a ostatních věcí přenášet, takže si dám pauzu..
Mějte se hezky :) Pa

Dietní recepty: Řecký salát s petrželkou a sýrem

7. dubna 2008 v 10:00 | thia |  Recepty
Saláty jsou vděčným pokrmem při dietách, proto dnes přinášíme recept na další z nich.
Ingredience:
5 ředkviček
kousek salátové okurky
sůl
ocet
olivový olej
špetka hořčice
petrželka
30 g Eidamu
Návod k přípravě: Oloupanou okurku nastrouháme, ředkvičky nakrájíme na kolečka a osolíme. Salát přelijeme marinádou z octa, oleje, hořčice a soli a před podáváním posypeme sekanou petrželkou a strouhaným Eidamem.

Fitness

5. dubna 2008 v 10:15 | thia |  Cvičení
Fitness bychom mohli definovat jako součásti zdravého životního stylu a způsoby správných návyků, dobrá tělesná kondice a dobré zdraví. Určitě každý z nás toto slovo někdy slyšel. Ať už od přátel, kolegů ze zaměstnání, kteří se pyšní velkými rameny, silným hrudníkem, nebo pevným břichem. Pro ty, kteří fitness ještě nenavštívili a přemýšlejí, jestli to zkusit, jsou následující řádky trenéra Petra Ostena.
Pokud se rozhodnete začít cvičit, je velice nutné uvědomit si, čeho cvičením chcete dosáhnout a kolik času jste ochotni tomu věnovat. Pak si můžete si vybrat některé ze sportovních center, která nabízejí širokou škálu možností jako je posilovna, aerobic, squash, bazén a podobně, nebo jednoduše začít se cvičením doma. Doma jste však omezení pouze na určitou formou cvičení, můžete zkusit třeba jógu, kalanetiku, protahovací cvičení… Jestliže se rozhodnete pro cvičení v posilovně, je nutné počítat s určitým prostorem pro čas a finančními prostředky.
To nejdůležitější je však se rozhodnout udělat něco pro svou maličkost. Nejčastějším motivem k tomuto rozhodnutí je zlepšení vzhledu, až pak většinou následuje zvýšení fyzické zdatnosti, držení těla, celkové zpevnění a zesílení. Postupem času se vám toto stane samozřejmostí a jistou zdravou závislostí. Lidské tělo je od toho, aby se hýbalo. Je velkým rozdílem však pohyb ve sportovní aktivitě, narozdíl třeba od celodenního nákupu v obchodech. Každou sportovní aktivitou, ať je to kterákoliv (krom zvedání půllitrů piva) si člověk zdokonaluje nejen svou tělesnou schránku, ale získá tím i psychický a duševní odpočinek.
I z pohledu rodičovství je pro děti dobrým vzorem, když jejich rodiče sportují, a ukazují tak dětem, že je i něco jiného, než jen sezení u počítače, přecpávání se sladkostmi u televize. Nevymlouvejme se na nedostatek času. Člověk tím jen šidí sám sebe a začíná, až když mu to přátelé, či lékař doporučí. Neváhejte tedy, vaše tělo vám to mnohonásobně vrátí a vy se budete cítit mnohem lépe!

ZAPÉKANÉ TOFU S BROKOLICÍ

3. dubna 2008 v 10:00 | thia |  Recepty
doba přípravy: 40 min
počet porcí: 4
  • SUROVINY:
  • tofu natural ½ kostky
  • olej
  • cibule
  • kapie sterilovaná
  • hrášek sterilovaný
  • bazalka
  • celozrnné těstoviny 500 g
  • zeleninový bujón würzl
  • sojanéza
  • spařená brokolice
  • příprava:
  • Nakrájenou cibuli poduste na oleji s malými kousky nakrájeného tofu. Přidejte ostatní suroviny, kromě brokolice, a vše duste asi 5 minut. Olejem vymastěte a strouhankou vysypte zapékací misku. Do ní pak vsypte uvařenou směs. Na povrch kolem misky položte menší růžičky brokolice, zalijte vodou ředěnou sojanézou a pečte ve vyhřáte troubě cca 20 minut. Ještě horké podávajte.

Kam dál