Říjen 2007

jídelníček 31.10.

31. října 2007 v 14:41 Jídelníčky
takže zatím..

700 20g müsli
1000 celozrnný rohlík, kafe 3v 1
1200 malá hruška
1400 1 racio chlebík + 1plátek kuřecí šunky + půlka rajče
ty jo holky já vůbec netuším, co jsem pak měla :D promiňte, ale zapomněla jsem to sem dopsat a dneska už fakt netuším:)

Jak nezničit vitamíny

31. října 2007 v 14:35 | thia |  Články o hubnutí

Tělo si nedokáže vitaminy vytvořit samo, a proto je musíme přijímat z jídla. Je tedy velmi důležité, aby bylo správně připraveno a vitaminy se z něj neztratily během vaření.


31.10.

31. října 2007 v 14:29 | thia |  Moje kecy
Moc se omlouvám, že jsem včera nenapsala, ale byla jsem se třídou v Brně na veletrhu škol..Přijeli sme domů v 6 a já pak hned šla ven se SVÝM KLUKEM!!! No jo už spolu chodíme :) takže mám pořád super náladu a na všechno kašlu :D
za chvíli sem hodím jídelníček a večer ho doplním:) ..napište, když se vám bude chtít:) pa

Jste obézní? Nedostanete se na vysokou!

30. října 2007 v 22:11 | t.h.e.t.i.s. |  Články o hubnutí

Obézní dívky mají o polovinu menší pravděpodobnost, že získají vysokoškolské vzdělání, než jejich štíhlé kolegyně. Tvrdí to nová studie, v níž vědci zkoumali dopady obezity na každodenní život.
Studie, kterou provedli vědci z Austinu a jejíž závěry byly publikovány v Journal Sociology of Education, se zúčastnilo téměř jedenáct tisíc amerických adolescentů a analyzována byla navíc dat z národní longitudinální studie zaměřené na zdraví adolescentů.
Ukázalo se, že obézní dívky se nejen méně často hlásí na univerzitu, ale i v případě, že přihlášku podají, je mnohem menší pravděpodobnost, že se na ní dostanou a dodělají ji. Pravděpodobnost, že se jim podaří získat vysokoškolský diplom se dále snižuje v případě, že navštěvovaly střední školu, kde byla obezita relativně neobvyklým jevem.

jídelníček 29.10.

29. října 2007 v 22:22 | thia |  Jídelníčky
snídaně: půlka activie vláknina
svačina: nic
oběd: kuřecí maso zapečené se sýrem + brambory + okurka, rajče
svačina: 2. půlka activie, müsli tyčinka :((
večeře: 2 racio chlebíky s cottage sýrem a šunkou, čokoládová tyčinka :((

Je to strašný! Já vim..jsem nechutná! Valte do mě holky..potřebuju to! Předtím jsem nepsala svoje jídelníčky, když sem je měla děsný, protože jsem se styděla před váma..Ale ted jsem se rozhodla, je sem psát každý den, pač se aspon budu snažit víc..nechci se zase stydět, kolik toho sežeru..:(

Jinak našla sem si super motivaci:) ten skvělej kluk, s kterým jsem moc ráda a jsem do něj zamilovaná tak ten je úžasnej! Chová se ke mně super, je hodnej a je moooc krásnej:) valí do něj hodně holek, takže musím být lepší než ony, aby mi neutekl..:) takže nemůžu být koule:) takže když budu jíst, tak si vzpomenu na něj a řeknu si, jestli mi to jídlo vůbec stojí za to..dobrý ne? mějte se pa:)

29.10.

29. října 2007 v 14:29 | thia |  Moje kecy
Ahojky! Tak comp už mi jde o trochu líp, tak jsem hned přiběhla a přidala článek:) Celý prázdniny jsem jen ponocovala a včera se to na mě podepsalo :( večer mi bylo hodně špatně..na zvracení..možná to bylo i z toho, že jsem se vůbec nehlídala v jídle :(( no a ráno mi bylo ještě taky trochu blbě, takže jsem nešla do školy..aspoň jsem se ulila =D byla bych tam jinak do 4..:-/ zítra už ale musím jít, pač jedem do Brna na výstavu vysokých škol :). Určitě vám sem hodím dnešní jídelák..teda ten oběd se mi moc nelíbí, ale musím to vylepšovat postupně :) Jen mě docela štve, že jsem hooodně zamilovaná..to je super:) ale jak na na něj pořád myslím, tak je mi všechno jedno..takže kašlu i na jídlo :( ale musím se do toho hubnutí zas dostat..kvůli sobě i jemu..nechci, aby měl tlustou kouli =D...Ikdyž teda ještě spolu nechodíme ale to přijde :)
Mějte se holčiny a napište:)

Sedmero myšlenek po kterých se tloustne

29. října 2007 v 14:10 | thia |  Články o hubnutí
Pořád se vám nedaří shodit přebytečná nežádoucí kila? Možná hlavní problém tkví ve způsobu, kterým o hubnutí přemýšlíte. Identifikujte myšlenky, které štíhlé linii nesvědčí.
Znáte ten tenký sugestivní hlásek, který vám čas od času napovídá do ucha a než se vzpamatujete, už do sebe cpete druhý zmrzlinový pohár? U mnoha lidí, kteří mají problémy s hubnutím, tkví totiž hlavní problém ve způsobu myšlení, uvádí server msn. Změňte myšlenky, které likvidují vaši štíhlou linii.

28.10

28. října 2007 v 11:01 | thia |  Moje kecy
Ahoooooj!!!
Tak už nám bohužel skončily prázdniny :( Měla jsem naplánováno, že se budu hodně učit, uklidím si v pokoji, ale samozřejmě jsem byla tak líná a měla tisíc lepších aktivit, že jsem se na to vykašlala..
Každej večer jsem byla na nejlepší akci! Ve středu s moooc kámošema v hospodě, ve čtvrtek s kámoškama oslavit narozky mé nejlepší :). V pátek v hospodě a pak na super hiphopovým koncertě!!! Bylo tam nejvíc známejch..fakt jsem si to užila :) no a včera jsem nechtěla už jít nikam, jenže mě přemluvil jeden kámoš..teda je to už trochu víc než jen kámoš :)! Je fakt skvělej, je mi s ním moc dobře..no někdy vám povím víc:)
Od zítřka budu přidávat každý den svůj jídelníček..Snad se budu hlídat víc, aby se vám pak neudělalo třeba špatně z toho, co jsem snědla :D Přidávat články atd. snad budu taky častějc, ale ten comp je fakt hroznej :( hooodně se to seká a je to mega pomalý..Většinou to vzdám, pač už mi z toho vstvájí vlasy na hlavě : D
Jsem ráda, že píšete..:) Mějte se hezky

Bezsacharidová dieta

28. října 2007 v 10:42 | thia |  Diety
Bezsacharadová dieta spočívá...(jak už jste asi všechny pochopily:)) v tom, že jíte jen jídlo bez cukrů nebo aspoň s minimálním množstvím...Asi většina z vás už ví, že tuky se chytají na sacharidy..takže když v sobě nemáte cukry..nemají se na co chytit a tím pádem "proplují" tělem a nikam se neusazují..je to hodně laicky řečeno ale chápete mě že jo?:) Dá se po tom zhubnout klidně 15kilo za měsíc..když to opravdu dodržujete..Nevýhodou ale je, že když začnete jíst normálně..kila se vrací..
Tak a co u této diety můžete jíst:
  • kuřecí šunka
  • ryby
  • vejce
  • houby
  • šmakoun
tyhle potraviny nemají vůbec žádné cukry..jíst měsíc jen tohle se asi fakt nedá, takže by se muselo najít ještě pár věcí s malým obsahem cukrů..třeba zelenina nemá skoro žádný..:)

napiště jestli jste to někdo vyzkoušel nebo se chystáte:)

Nejde comp :(

26. října 2007 v 12:08 | thia
Ahojky! Díky za hezké přivítání..omlouvám se, že tady není nic nového, ale nejde nám moc počítač..pořád se seká, hrozně dlouho trvá, než se něco načte...je to děs..snad se to časem zlepší..pude to rychle a budu moct hledat články pro vás a chodit na vaše blogy...
Zkusím to zítra, snad už to bude lepší...mějte se hezky :)

Jsem zpět!!!

23. října 2007 v 18:05 | thia |  Moje kecy
Ahojky!!! Jsem moc ráda, že sem zase zpátky..udělala jsem nový blog, protože bych to bez vás nevydržela:) postupně sem budu přidávat starý články, které jsem měla na minulým blogu a pak už začnou přibývat nové věci:) Hlasuje pls v anketě :)
pa vaše thia(thetis) :)

Návod na přípravu sedláckých brambor se zeleninou

23. října 2007 v 16:52 | thia |  Recepty

Návod na přípravu sedláckých brambor se zeleninou

Sýrové brambory nakrájejte na plátky a po vrstvách narovnejte do hrnce, nejlépe teflonového nebo litinového, anebo zkrátka hrnce se silným dnem, vymazaného olejem, nejlépe olivovým. Každou vrstvu osolte a okmínujte. Uprostřed udělejte díru, do které vložíte rozkrojenou větší cibuli (možno nahradit cibuli "zdravějším" pórkem), bobkový list a pokud máte - list celeru, snítky zelené petrželky (kudrnky)a jiné bylinky.

Příprava zeleninového salátu s jáhlami

23. října 2007 v 16:51 | thia |  Recepty

Příprava zeleninového salátu s jáhlami

Potřebujeme: Jáhly, vodu, olivový olej, zelenou papriku, salát, malou plechovku nakládané kukuřičky, citronovou šťávu, sůl, popřípadě pepř. Jáhly (cca půl skleničky) proprat několikrát horkou vodou a pak dát v cca stejném množství osolené vody vařit. Vaříme na mírném plamenu do naboptnání a vstřebání vody - tzn. klasická příprava přílohových jáhel.

Recepty na osvěžující potraviny a nápoje

23. října 2007 v 16:44 | thia |  Recepty
Jablka se smetanou:
Oloupeme a postrouháme dvě jablka a přidáme šťávu z jednoho citronu. Nasekáme ořechy, přidáme 3 lžíce sladké smetany se špetkou koření a vše promícháme.
Jablka z pohledu čínské medicíny:
Jablka jsou chladné povahy, sladké a kyselé chuti. Vlastnosti: snižují horko zejména v létě, podporují produkci tekutin v těle, zvlhčují suchost a ochlazují horko v plicích, snižují hladinu cholesterolu, prospívají játrům a žlučníku.

Pečená rajčata:
Rajčata vložíme do vařící vody na 3 minuty, poté je zchladíme a oloupeme. Nakrájíme cibuli na kolečka, dáme ji na pekáč potřený olejem, na ni klademe nakrájená rajčata, přidáme bobkový list, hřebíček, sůl, pokapeme citronem a pečeme asi půl hodiny. Podáváme s rýží a strouhaným parmazánem.

Ke šťávě ze dvou grepů, dvou pomerančů a citrónů přidáme 1,5 l vody a popíjíme přes den mimo jídlo.

Sladký život

23. října 2007 v 16:43 | thia |  Články o hubnutí

Sladký život

Kromě technické a sexuální revoluce je pro 20. století příznačný i prudký vzestup spotřeby cukru :)
Díky technickému rozvoji se lidé méně hýbou, více vyrábějí a konzumují. Svoji negativní roli ve výživě má právě vyšší spotřeba cukru. Díky ní jedí lidé méně kvalitních potravin, více se jim kazí zuby a častěji onemocní cukrovkou. Jak nedostatek pohybu a kvalitních potravin, tak nadbytek cukru mohou být příčinou nadváhy.

Můj PPP test

22. října 2007 v 17:17 | thia |  Něco o mně
Slovní hodnocení
Myslíte si, že nyní trpíte záchvatovitým přejídáním.
Váš odhad se s výsledkem testu shoduje.
1. Sebe, zejména své tělo, vnímáte dost negativně, zřejmě se sama se sebou cítíte špatně. Takové vidění sebe a pocity z toho pramenící vyvolávají velkou nespokojenost se sebou, je zde velké riziko vzniku poruchy příjmu potravy.
2. Způsob zacházení s jídlem - kontrola jídelníčku, omezování se v jídle a vnímání své hmotnosti není zcela v pořádku a může být rizikové pro vnik mentální anorexie
3. Zdá se, ža svým zacházením s jídlem nyní neriskujete vznik bulimie.
4. Nejspíše máte sklon k přejídání se, zejména v situacích, které jsou vám nějak nepříjemné. Takové chování je výrazně rizikové pro rozvoj bulimie či záchvatovitého přejídání.
5. Občas míváte zřejmě depresivní náladu, která se může projevit smutkem, únavou, horším soustředěním, ale také horším hodnocením sebe a svých schopností. Toto může být rizikové pro rozvoj poruchy příjmu potravy.
6. Vaše potřeba dělat věci dobře a vaše ctižádost se zdá být přiměřená a nemusí být riziková pro rozvoj poruchy příjmu potravy.
7. Vaše obecné znalosti o tématu poruch příjmu potravy jsou velmi dobré.