Listopad 2007

Omluva

26. listopadu 2007 v 16:36 | thia |  Moje kecy
Ahojky! Moc se omlouvám, ale tenhle týden tady asi nebude moc nového..nejvíc nestíhám..samo o sobě toho je ted ve škole nejvíc a k tomu mám navíc ještě písemky, co jsem nepsala, když jsem byla nemocná..mrzí mě, že nemůžu psát sem, hledat pro vás články, psát na vaše blogy, ale nemám čas ani na svýho kluka..:( tak se nezlobte, já to pak o víkendu určitě napravím :) mějte se hezky

Jsem tu:)

24. listopadu 2007 v 13:53 | thia |  Moje kecy
Ahoojky! Tak už mám čas a jsem schopná vám jsem něco napsat:) Exkurze v Praze byla skvělá a včerejší akce(koncert) ještě lepší:) Jestli chcete vědět, co jsem dělala, tak klik na celý článek:)

Reklamy na hubnutí nejsou normou

24. listopadu 2007 v 12:40 | thia |  Články o hubnutí
"Snad nejčastější chybou při hubnutí jsou nereálná očekávání," říká psycholog Martin Wagenknecht z pražského Endokrinologického ústavu. Pokud se člověk porovnává s nereálným cílem, pak místo toho, aby vítal každý pokrok, vnímá výsledky svého snažení jako selhání. "Chtěl jsem zhubnout pět kilo za měsíc, tři jsou prostě málo," pomyslí si. Odtud je už krůček k tomu, aby si řekl, že stejně neuspěje. Následuje kopec hranolků s tatarkou...
Bohužel mediální virtuální realita svádí k tomu, aby si člověk nereálné cíle kladl. Jako norma se předkládají míry zhruba čtyř procent populace. Právě tolik lidí totiž vyhovuje představám módních návrhářů. "Vysloveně obézní lidé by v reklamě působili spíše jako parodie. Vítám ale sérii reklam na kosmetiku, kde se ukazují těla bližší skutečné normě," poznamenává Martin Wagenknecht.
Obranou je uvědomění si a přijetí svého těla a jeho možností. Jak obtížné to může být, dokazuje Martin Wagenknecht na příkladu extrémně obézních pacientů ze své praxe: "Často své tělo odmítají, nechtějí se některých jeho částí vůbec dotýkat." S obdobnými obtížemi se přitom vyrovnávají také lidé trpící anorexií. Ruku v ruce s problematickým vnímáním vlastního těla jdou potíže s vnímáním vlastního já.

Půst prospěje spíše zdraví než štíhlé linii

23. listopadu 2007 v 17:47 | thia |  Články o hubnutí
Udělám radikální řez, říká si mnoho lidí, kteří se chtějí zbavit pár kil vlastní váhy. Místo aby věnovali pozornost skladbě jídelníčku, rozhodnou se nejíst vůbec nic. Smysl to velký nemá.

odjíždím..

22. listopadu 2007 v 13:17 | thia |  Moje kecy
Jsem tu jen na skok, protože za chvíli odjíždím na dvoudenní exkurzi do Prahy..Jen jsem vám chtěla říct, že s tím hladověním končím...je to blbost..takže hodlám začít jíst zase 5xc denně a zdravě..:) Snad se mi to povede :) Napíšu asi až v sobotu..
Mějte se hezky:)

jídelníček 21.11.

21. listopadu 2007 v 14:13 | thia |  Jídelníčky
takže zatím..

snídaně: NIC
svačina: NIC
oběd: 50g jogurtu lesní směs( 3%tuku)

zbytek doplním večer:)

jídelníček 20.11.

20. listopadu 2007 v 16:56 | thia |  Jídelníčky
tak po delší době přidávám jídelníček...kdo sem chodí pravidelně, tak ví, že ted jsem byla docela na dně a jedla jsem mooooc :(..styděla jsem se za to, takže ty jídelníčky jsem napsat fakt nemohla..
konečně jsem se trochu vzchopila..ikdyž dnes byl zase den ve škole hrozně náročnej( měla jsem 10h), ale neřešila jsem to jídlem..vydržela jsem, takže mám lepší náladu:)

snídaně: NIC
svačina: NIC
oběd: kafe 3 v 1
svačina: NIC
večeře: NIC

vím, že takhle nevypadá zdravý jídelníček, ale já se musím ted zbavit toho přejídání, co mě zase přepadlo..pak budu postupně přidávat..nebojte:) já bych moc dlouho nevydržela nejíst :D

Redukční jídelníček

20. listopadu 2007 v 16:31 | thia |  Diety

Redukční jídelníček: žena

* snídaně: 2 plátky tmavého toastového chleba, 10 g rostlinného tuku, 100 g papriky zelené
* svačina: 100 g jablko
* oběd (připravený doma): 250 ml vývaru, 120 g rybího filé, 200 g vařených brambor omaštěných rostlinným tukem, zeleninový salát (nezapomeňte, že do salátu patří jedině zálivka z rostlinného oleje či jogurtu, ne majonéza
* varianta - oběd v restauraci: takový oběd mají běžně v restauraci, filé můžete nahradit pstruhem nebo lososem
* svačina: 100 g hlávkového zelí, 2 g olivového oleje, 1/2 pomeranče
* večeře: drůbeží rizoto (80 g kuřete, 80 g rýže, 10 g rostlinného oleje, 3 g sýra)
* 2. večeře: 200 g biokysu
* snídaně: 50 g müsli, 200 ml nízkotučného mléka
* svačina: 120 g mrkve
* oběd (připravený doma): 250 ml hovězího vývaru, 100 g krůtích prsou, 10 g rostlinného oleje, 150 g míchané zeleniny
* varianta - oběd v restauraci: podobně kalorické bude jídlo v čínském bufetu, namísto rýže si dejte zelný salát
* svačina: 1 mandarinka
* večeře: telecí plátek v alobalu, 250 g brambor a 5 g rostlinného tuku, 100 g hlávkového salátu
* 2. večeře: 1 grapefruit

Ahoooj!

19. listopadu 2007 v 18:47 | thia |  Moje kecy
Ani nevím, co bych vám dneska řekla..asi vás to ani nezajímá..mám pořád takovou nic moc náladu..no ikdyž dneska se mi docela zlepšila po tom, co jsem se nechala vyvolat na 4. otázku z bižule a dostala jsem 1 :)
Ale jinak je všechno na nic..musím se z toho nějak dostat..moje jídelníčky se mi poslední dobou nelíbí..ale to už jsem vám psala včera, jak moc jsem se sebou nespokojená..No prostě se to pořád nezměnilo..Bojím se vlízt na váhu, pač mám určitě tak o 3kila víc..:((( ještě ktomu aboslutně nestíhám školu...no nebudu vás tady otravovat svýma pesimistickýma kecama a radši pudu..
Jediný na co se těším, je exkurze do Prahy..jedeme ve čtvrtek po škole..večer jdem do divadla, pak tam přespíme v hotelu a ráno pudem na výstavu fotek..potom budeme mít volno na nákupy atd:) a večer přijedu domů a jdu na koncert:) už aby to bylo..:) tohle mi snad dodá novou energii a dobrou náladu:)
Papa zlatíčka :-*

slunečnicová semínka

19. listopadu 2007 v 18:35
Slunečnicová semínka patří do zdravé kuchyně, protože jsou plná cenných látek pro naše tělo.

Nic moc..

18. listopadu 2007 v 10:57 | thia |  Moje kecy
Zdrawim! Chtěla jsem napsat na blog až večer, ale nevydržela jsem to..Včera jsem byla nadšená z toho stužkováku, tak jsem měla dobrou náladu, ale večer na mě padla deprese..Teda vím, že tu jsem mít nemohla, protože je to vážná nemoc, ale víte, jak to myslím ne :D? Prostě jsem měla blbou náladu..ležela jsem v posteli a každou chvíli mě napadala další moje negativní vlastnost nebo co jsem udělala blbě :(
Nic mi nejde..trochu jsem zhubla, ale v pátek a včera jsem žrala nejvíc, takže to mám určitě zase zpátky :( Jsem fakt hrozně slabá, nemám žádnou vůli :( Když si dovolím maličkost, tak si jich pak dovolím 1000 dalších..Nejlepší je, když nejím skoro nic...to pak i chutě odchází:) jenže to se mi pak zpomalí metabolismus a mamka mě začne hlídat, že nejím..Nevím, co mám dělat..Nejvíc mě dorazilo, když mě můj kluk včera upozornil na to, že mám špeka na břiše..:( Neřekl to takhle samozřejmě a myslel to ze srandy, jenže víte, jak to bereme my holky..Takže asi fakt musím úplně přestat žrát no...
Do toho ještě škola..ted jsem tam nebyla 2týdny..musím dopisovat nejvíc písemek a všichni kolem mě jsou tak připravený, všechno umí..já jsem hrozně líná a nezodpovědná..nemám vůbec zpracovaný otázky..Místo abych se učila, sedím u compu nebo se flákám..Ach jo..No tak já se jdu vrhnout na to učení...Možná ještě večer něco napíšu, ale spíš ne..Mějte se líp :)

Jak zkrotit touhu po sladkém?

18. listopadu 2007 v 10:00 Články o hubnutí
Touha po sladkém - také vás přepadá a vy se jí marně bráníte? Sladké mámení je někdy silnější než vy a nakonec mu také podlehnete. Nějaký ten hříšek se přece ztratí. Proč ale nezatočit s tou sladkou touhou chytře a zdravě?

Včera jsem si to hooodně užila:)!

17. listopadu 2007 v 17:09 Moje kecy
Ahojky holky moje :)! Jakpak jste se měli včera a dneska? Já úžasně!!! Měla jsem včera ten stužkovák, jak jsem už psala a moooc se mi to tam líbilo...normálně se jako třída vůbec nescházíme..nanejvýš pár holek..Naše třída mi připadala hodně rozkouskovaná, zdálo se mi, že se mi moc nerozumíme, ale včerejšek mě opravdu mile překvapil:)! Hned od začátku panovala dobrá nálada..kecali sme, začli pít, spoustu plno chlebíčků a buchet(no jo a dieta byla v háji :-/ ). Pak přišli učitelé a začli jsme hrát..teda spíš oni..měli jsme pro ně přichystanou tajenku, v které byly otázky o nás..výsledkem byla věta: jen růžová to může být :D, protože máme růžové stužky. U toho jsme se hodně zasmáli, náladička byla pořád super, spolužáci i já jsme začínali být hodně v náladičce a jelo se dál:)
Pak jsme měli připravené pro učitele a vlastně i trochu pro nás hádanky..z vědeckých vět se měla sestavovat přísloví..např.: působením gravitační síly dopadá malvice a nějak to ještě pokračuje..a bylo to jablko nepadá daleko od stromu :) Pak jsme si pustili skvělou prezentaci, u které jsem nakonec brečela smíchy i dojetím :D. Jsme spolu už 8let, takže fotky když jsme byli malí nás hodně dostávaly :D a pak tam bylo i video z hodiny matiky, jak nikdo nedává pozor:) Byla jsem tam i já, jak v poslední lavici nejvíc kecám se svojí kámoškou a je mi fuk, že je hodina :D
Pak přišlo stužkování..to bylo taky hodně dobře vymyšlený :) 2holčiny vymyslely na každého básničku, která ho vystihovala a ostatní museli hádat kdo to je:)
V hospodě, v které jsme měli stužkovák, byli i moji další kámoši z jiný školy, tak jsem tam pila a kecala i s nima..dlouho jsem je neviděla, takže pro mě to byl fakt super večer:)
Ale mrzelo mě, že hodně lidí odešlo docela brzo..naše poslední skupina(to zdravé jádro) tak 10-15lidí jsme pak šli ještě na disco-trysko :D byla tam docela sranda..ve 4 jsem šla domů:)

Na dietu jsem ted poslední dva dny kašlala, takže mám určitě všechno zpátky..:(( jsem děsná, nic nevydržím..zkusím s tím něco udělat..kdybyste viděli, kolik jsem včera snědla těch buchet :-/

Napište, jak se máte vy:)

Balíček poslední záchrany při hubnutí

17. listopadu 2007 v 16:41 | thia |  Diety
Mějte při ruce potraviny, které pomohou rychle zahnat chuť na jídlo, ale přitom nebudou bojkotovat vaši snahu o pár kilo zhubnout.

Pro náhlý hlad

  • jogurt s obsahem tuku v sušině do 2 procent
  • čerstvá zelenina v téměř neomezeném množství
  • mražená zeleninová směs pro přípravu salátu nebo rychlé polévky
  • mražená treska nebo krůtí maso pro přípravu rychlé večeře
  • dýňová nebo slunečnicová semínka, mandle (ne solené a opražené)
  • jahody nebo bobulové ovoce (například rybíz)
  • müsli tyčinky bez polevy (pouze do oběda)

Pro chuť na sladké

  • čtvereček hořké čokolády s obsahem minimálně 60 procent kakaa
  • pět želatinových medvídků
  • tři kousky sušeného ovoce

Nepatří sem

  • pečivo, především bílé
  • některé druhy ovoce, například jablko, banán nebo hroznové víno
  • sýry
  • uzeniny
  • takzvané zdravé sušenky

Ahojky!

16. listopadu 2007 v 9:06 | thia |  Moje kecy
Omlouvám se, že jsem včera už nedopsala jídelníček, ale nešel mi vůbec blog:( pořád se to sekalo..
tak jsem tady až dneska..za chvilku doplním to včerejší jídlo a pádím do školy..už se tam docela těším..ale teda jen na kámoše:) asi budu zkoušená z fyziky :-/ napíšu asi až zítra, pač přijdu domů docela pozdě ze školy a pak musím dělat chlebíčky a připravit se na ten stužkovák:) pak napíšu, jaký to tam bylo :) mějte se hezky a napište, jak se máte vy :) papa

jídelníček 15.11.

15. listopadu 2007 v 14:51 Jídelníčky
snídaně: čaj
svačina: banán + actimel
oběd: masox s vodou + 1racio chlebík s 1plátkem šunky + 3cherry rajčátka
svačina: tak 2hrsti cornflakesů :-/
večeře: půlka celozrnného rohlíku s cottage + 3cherry rajčátka + kousek okurky
ten oběd vypadá jako že toho bylo moc..ale má to dohromady nanejvýš 250kJ...oproti tomu ten banán má mnohem víc kJ(100g má 400kJ), ale zasytí mín..teda mě jo :D

Máte hlad? Zkuste dřepy

15. listopadu 2007 v 14:47 | thia |  Cvičení
Klacky pod nohy snaze hubnout mohou házet také drobné stereotypy spojené s jídlem. Pořád při nedělním obědě slyšíte někde v hlavě, že se jídlo na talíři nenechává? Zaháníte stres sladkostmi? Když si své zvyklosti uvědomíte, snáze je nahradíte jinými, které vám s hubnutím pomohou.

jídelníček 14.11.

14. listopadu 2007 v 21:27 | thia |  Jídelníčky
snídaně: půlka bílé activie
svačina: NIC
oběd: masox s vodou + půlka celozrnného rohlíku + 3cherry rajčátka
svačina: 2. půlka celozrnného rohlíku s lučinou
večeře: 1 racio chlebík + 2 cherry rajčátka + kousek okurky

prohřešky: dostala jsem od tatky tyčinku twix..no tak jednou za čas mě to nezabije :D

Zdravě a přitom rychle

14. listopadu 2007 v 9:36 Zdravé papání
tortilly
První řetězec fast food restaurací, v níž se můžete zdravě najíst.

Fast food restaurace odborníci řadí mezi jednu z důležitých příčin vzniku nadváhy a dalších civilizačních nemocí. Důvodem je používání velkého množství tuků, cukru, soli a proporcionálně malý podíl zeleniny v těchto pokrmech. V poslední době jsou kritizovány i neúměrně velké porce, jejichž výhodné ceny lákají ke koupi a následnému přejídání. Většina doporučení pro zdravou výživu tedy radí se tomuto typu restaurací vyhýbat. Avšak požadavek na rychlé stravování ze strany zákazníků stále trvá.

jídelníček 13.11.

13. listopadu 2007 v 19:36 | thia |  Jídelníčky
Ach jo..dneska jsem to nejvíc po...:( jsem fakt nechutná..ráno jsem si dala k snídani několik kousků tvarohové buchty..myslím, že to není nějaká kalorická bomba, pač ji mamka dělala z nízkotučného tvarohu ale stejně..tak jsem si řekla, že zbytek dne budu jíst málo a jen dietní věci..hm a jak to dopadlo..přišla jsem do kuchyně..chtěla jsem si dát k obědu masox s vodou, ale uviděla jsem zas tu buchtu..a co myslíte..vydržela jsem? Samozřejmě ne :( jsem tak slabá, nemám žádnou vůli..dala jsem si dalších několik kousků :( bylo mi z toho jídla a ze mě tak blbě, že jsem si žádný oběd nedala..no a pak až večeři..
takže můj dnešní jídelníček je přímo strašnej a nechutnej :(

snídaně: buchta
svačina: NIC
oběd: buchta :-/
svačina: NIC
večeře: celozrnná houska + 3cherry rajčátka + kousek okurky

vůbec nevím, kolik to má kalorií :( jsem na sebe tak naštvaná..nic nevydržím..