Duben 2008

Pauza..

8. dubna 2008 v 17:48 | thia |  Moje kecy
Ahojky holky!
Moc vám všem děkuju za komentáře..vždycky mě hezky povzbudíte, potěšíte :). Jsem ráda, když napíšete, protože vím, že vás alespoň trochu zajímám:).
Ale musím si dát na chvíli pauzu..Vůbec nevím, jak dlouho bude pauza trvat...Je to poprvý, co tohle říkám, ale musí to být..Dneska jsem se rozhodla..
Na blog vůbec nemám čas, nemám čas se ani dobře připravit do školy..nestíhám nic:(. Ikdyž se učím, tak mám pak stejně blbý známky. Jak jsem pořád ve stresu, tak se mi děsně zhoršil obličej...akné, vyrážky..vypadám jak smrtka a ještě k tomu tlustá :(((.
Nic mi nejde, nic mi nevychází..No dneska jsem chytla děsnou depku..Chceme se mi pořád bulet..Do toho mám ještě nateklý mandle, kašel a rýmu..prostě se cítím děsně:(
Nechci na vás můj stres z maturity a ostatních věcí přenášet, takže si dám pauzu..
Mějte se hezky :) Pa

Dietní recepty: Řecký salát s petrželkou a sýrem

7. dubna 2008 v 10:00 | thia |  Recepty
Saláty jsou vděčným pokrmem při dietách, proto dnes přinášíme recept na další z nich.
Ingredience:
5 ředkviček
kousek salátové okurky
sůl
ocet
olivový olej
špetka hořčice
petrželka
30 g Eidamu
Návod k přípravě: Oloupanou okurku nastrouháme, ředkvičky nakrájíme na kolečka a osolíme. Salát přelijeme marinádou z octa, oleje, hořčice a soli a před podáváním posypeme sekanou petrželkou a strouhaným Eidamem.

Fitness

5. dubna 2008 v 10:15 | thia |  Cvičení
Fitness bychom mohli definovat jako součásti zdravého životního stylu a způsoby správných návyků, dobrá tělesná kondice a dobré zdraví. Určitě každý z nás toto slovo někdy slyšel. Ať už od přátel, kolegů ze zaměstnání, kteří se pyšní velkými rameny, silným hrudníkem, nebo pevným břichem. Pro ty, kteří fitness ještě nenavštívili a přemýšlejí, jestli to zkusit, jsou následující řádky trenéra Petra Ostena.
Pokud se rozhodnete začít cvičit, je velice nutné uvědomit si, čeho cvičením chcete dosáhnout a kolik času jste ochotni tomu věnovat. Pak si můžete si vybrat některé ze sportovních center, která nabízejí širokou škálu možností jako je posilovna, aerobic, squash, bazén a podobně, nebo jednoduše začít se cvičením doma. Doma jste však omezení pouze na určitou formou cvičení, můžete zkusit třeba jógu, kalanetiku, protahovací cvičení… Jestliže se rozhodnete pro cvičení v posilovně, je nutné počítat s určitým prostorem pro čas a finančními prostředky.
To nejdůležitější je však se rozhodnout udělat něco pro svou maličkost. Nejčastějším motivem k tomuto rozhodnutí je zlepšení vzhledu, až pak většinou následuje zvýšení fyzické zdatnosti, držení těla, celkové zpevnění a zesílení. Postupem času se vám toto stane samozřejmostí a jistou zdravou závislostí. Lidské tělo je od toho, aby se hýbalo. Je velkým rozdílem však pohyb ve sportovní aktivitě, narozdíl třeba od celodenního nákupu v obchodech. Každou sportovní aktivitou, ať je to kterákoliv (krom zvedání půllitrů piva) si člověk zdokonaluje nejen svou tělesnou schránku, ale získá tím i psychický a duševní odpočinek.
I z pohledu rodičovství je pro děti dobrým vzorem, když jejich rodiče sportují, a ukazují tak dětem, že je i něco jiného, než jen sezení u počítače, přecpávání se sladkostmi u televize. Nevymlouvejme se na nedostatek času. Člověk tím jen šidí sám sebe a začíná, až když mu to přátelé, či lékař doporučí. Neváhejte tedy, vaše tělo vám to mnohonásobně vrátí a vy se budete cítit mnohem lépe!

ZAPÉKANÉ TOFU S BROKOLICÍ

3. dubna 2008 v 10:00 | thia |  Recepty
doba přípravy: 40 min
počet porcí: 4
  • SUROVINY:
  • tofu natural ½ kostky
  • olej
  • cibule
  • kapie sterilovaná
  • hrášek sterilovaný
  • bazalka
  • celozrnné těstoviny 500 g
  • zeleninový bujón würzl
  • sojanéza
  • spařená brokolice
  • příprava:
  • Nakrájenou cibuli poduste na oleji s malými kousky nakrájeného tofu. Přidejte ostatní suroviny, kromě brokolice, a vše duste asi 5 minut. Olejem vymastěte a strouhankou vysypte zapékací misku. Do ní pak vsypte uvařenou směs. Na povrch kolem misky položte menší růžičky brokolice, zalijte vodou ředěnou sojanézou a pečte ve vyhřáte troubě cca 20 minut. Ještě horké podávajte.

Dobrý skoročtvrtek přeji :D

2. dubna 2008 v 23:20 | thia |  Moje kecy
Ted jsem dělala 3hodiny seznam četby, který musím odevzdat do pátku a udělala jsem jen 7 otázek! Děsně to trvá...vybrat vhodnou knížku, o který mám referát a něco o tým vím, a když ne, tak zase hledat na netu dobrý referát..Ach jo..budu to dělat celý zítřek :-/
Jsem děsně unavená, takže o slohovce vám napíšu až zítra:)
Dobrou